Info
Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 73942.70 kilometrów w tym 3563.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.70 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
Moje rowery
Archiwum bloga
-
2025
- Styczeń 9 - 0
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
-
2003
- Październik 1 - 0
- Lipiec 1 - 0
- Maj 1 - 0
-
2002
- Maj 2 - 0
- 2001
-
2000
- Maj 1 - 0
- 1999
- 1998
-
1997
- Lipiec 2 - 0
- 1996
- 1995
-
1994
- Lipiec 1 - 0
-
1993
- Sierpień 11 - 0
- 1992
-
1991
- Lipiec 1 - 0
-
1990
- Lipiec 1 - 0
- 1989
-
1988
- Lipiec 2 - 0
- 1987
Wpisy archiwalne w miesiącu
Grudzień, 2014
Dystans całkowity: | 706.30 km (w terenie 49.10 km; 6.95%) |
Czas w ruchu: | 26:47 |
Średnia prędkość: | 23.61 km/h |
Maksymalna prędkość: | 63.90 km/h |
Suma podjazdów: | 4547 m |
Maks. tętno maksymalne: | 24 (50 %) |
Maks. tętno średnie: | 188 (0 %) |
Suma kalorii: | 1322 kcal |
Liczba aktywności: | 21 |
Średnio na aktywność: | 33.63 km i 2h 40m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu
- DST 4.20km
- Teren 1.00km
- Podjazdy 50m
- Sprzęt ś.p. Folta Aves
do pracy
Piątek, 12 grudnia 2014 · dodano: 12.12.2014 | Komentarze 0
Dane wyjazdu
- DST 3.20km
- Podjazdy 50m
- Sprzęt ś.p. Folta Aves
do pracy
Czwartek, 11 grudnia 2014 · dodano: 11.12.2014 | Komentarze 0
Dane wyjazdu
- DST 13.30km
- Podjazdy 100m
- Sprzęt ś.p. Folta Aves
do pracy
Środa, 10 grudnia 2014 · dodano: 10.12.2014 | Komentarze 0
Dane wyjazdu
- DST 40.30km
- Teren 1.20km
- Start 24 : 20
- Czas 01:50
- VAVG 21.98km/h
- VMAX 56.00km/h
- Temperatura -0.4°C
- Wys Max 161 m n.p.m.
- Deniwelacja 161m
- Podjazdy 303m
- Sprzęt Folta Letux
Elbląg - a miało być tak pięknie...
Wtorek, 9 grudnia 2014 · dodano: 09.12.2014 | Komentarze 0
do 4 razy sztuka, jedna na jedną porę roku, czyli upadek, gleba czy jak zwał tak zwał. A.... jeszcze obiecanki cacanki gdyż wspomniałem na blogu Robertowi, że przyjadę na jego setne 300km. No więc żeby było jasne to po prostu się wywaliłem. Na kolano (i nie tylko) które po półrocznej kuracji się w końcu wyleczyło. Było..Czas: 1:10
Miejsce: zjazd Łęcze-Nadbrzeże
Akcja: manewr skrętu w lewo na skrzyżowaniu
Przyczyna: szron na drodze i zbyt duża prędkość
Ale wydaje się, że oprócz bólu nie jest tak źle, czyli lepiej niż w lutym i może się na te kilka km do piątku 24:00 zabiorę.
Przynajmniej przetestowałem termometr licznika :) i przy gruncie było -0,4^C. Przetestowałem też czas działania adrenaliny, czy czegoś tam i wynosi on z Nadbrzeża do Jagodna + zbieranie się z szosy. Wtedy myślałem jeszcze, że pojadę sobie przez Bielnik, ale myślenie w Rubnie się skończyło. Ostatnie metry w el-Blągu to tempo max 10km/h. Przy okazji pojawiło się wiele innych gdybań które w ostateczności doprowadziły do powiedzenia "nie ma tego złego, co by..."
DST 35,9+4,4
Teren +1,2
Time 1:38:51 jest Hm 303 z geocontext +52
Max/Min 161/0
Vmax 56,0
temp -0,4
start 23:50 dzień wcześniej
wcześniej
do pracy - Elbląg
4,4 km
52 hm
Dane wyjazdu
- DST 10.30km
- Podjazdy 100m
- Sprzęt ś.p. Folta Aves
do pracy
Poniedziałek, 8 grudnia 2014 · dodano: 08.12.2014 | Komentarze 0
Dane wyjazdu
- DST 36.10km
- Start 24 : 30
- Czas 01:24
- VAVG 25.79km/h
- VMAX 56.00km/h
- Temperatura 0.1°C
- Wys Max 161 m n.p.m.
- Deniwelacja 161m
- Podjazdy 303m
- Sprzęt Folta Letux
Elbląg-Łęcze-Elbląg
Niedziela, 7 grudnia 2014 · dodano: 07.12.2014 | Komentarze 0
Elbląg po północy tego dnia dosyć ruchliwy. A za Elblągiem właściwie bez historii trochę mgły i resztki mrozu przy drodze. Miałem pojechać trochę dalej, ale gdy mi wiatr w papugę dął od Kamionka Wlk to mi się zachciało po prostu wyspać. Jednak co się odwlecze to nie uciecze i nad Nogat w Kępę Rybacką się udam. Nocą, bo w dzień to niby kiedy? Start: 0:30 .Trasa Elbląg-Łęcze-Nadbrzeże-Elbląg.
Dane wyjazdu
- DST 70.70km
- Start 24 : 50
- Czas 02:54
- VAVG 24.38km/h
- VMAX 56.80km/h
- Temperatura -5.9°C
- Wys Max 188 m n.p.m.
- Deniwelacja 187m
- Podjazdy 680m
- Sprzęt Folta Letux
Rewanż za przebitą dętkę
Piątek, 5 grudnia 2014 · dodano: 05.12.2014 | Komentarze 0
się udał. Praktycznie w każdej kategorii było lepiej :).1. Dętki drugi raz to jej nie przebiłem
2. Wyjechałem później i wcześniej wróciłem
3. Średnia prędkość była większa
4. Pojechałem w sumie 6 km dalej i w końcu zobaczyłem nowy ratusz w Tolkmicku.
5. Minęło mnie więcej samochodów (to tak na wszelki wypadek gdyby znowu...)
6. Było zimniej
7....itd.
Zemsta się udała:)
Start 0:50. Trasa: Elbląg-Milejewo-Rychnowy-Pogrodzie-Tolkmicko-Suchacz-Rubno-Elbląg
DST 61,1+9,6=70,7
Teren
Time 2:30:14 jest
Max/Min 188/1
Vmax 56,8
temp -5,9
start 24:50 dzień wcześniej
Drugi wyjazd:
do pracy
Dane wyjazdu
- DST 8.40km
- Teren 3.00km
- Podjazdy 50m
- Sprzęt ś.p. Folta Aves
do pracy
Czwartek, 4 grudnia 2014 · dodano: 04.12.2014 | Komentarze 0
Dane wyjazdu
- DST 4.20km
- Teren 1.00km
- Podjazdy 50m
- Sprzęt ś.p. Folta Aves
do pracy
Środa, 3 grudnia 2014 · dodano: 03.12.2014 | Komentarze 0
Dane wyjazdu
- DST 51.40km
- Start 24 : 10
- Czas 02:06
- VAVG 24.48km/h
- VMAX 53.10km/h
- Temperatura -8.2°C
- Wys Max 188 m n.p.m.
- Deniwelacja 188m
- Podjazdy 446m
- Sprzęt Folta Letux
Prawie rewanż za przebitą dętkę
Wtorek, 2 grudnia 2014 · dodano: 02.12.2014 | Komentarze 0
Elbląskiej Wysoczyzny nigdy dość, szczególnie gdy wiatr dmie w depresji. Postanowiłem pojechać tak jak ostatnio, gdy dętka padła. To w ramach zemsty :). Jednak "co się odwlecze to nie uciecze" i pojechałem trochę inną trasą. Pod górę było całkiem ciepło. Dopiero koło jeziora przed Milejewem dało mi przedsmak powrotu. Tzn. wiatr dał mi. Najgorzej było na zjeździe do Nadbrzeża i dalej do Kamionka Wielkiego (pod wiatr). Przewiało mi tam gdzie w ogóle się nie spodziewałem.Kościółek w Łęczu z każdej strony przepięknie się wyłania.
, a przed Dąbrową czeka już pierwsza choinka
Niestety nie mam aparatu i z komórki jest jak widać
start 00:10 Trasa Elbląg-Milejewo-Pagórki-Łęcze-Nadbrzeże-Elbląg
DST 42,6+8,8=51,4
Teren
Time 1:44:40 jest
Max/Min 188/0
Vmax 53,1
temp -8,2
start 24:10 dzień wcześniej
Drugi wyjazd:
E-g do pracy