avatar Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 72955.80 kilometrów w tym 3539.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.73 km/h i się wcale nie chwalę.

2024

• Sprzęt ś.p. Folta Aves

Kur de Elbląg - po granicy miasta

Środa, 10 czerwca 2015 · dodano: 11.06.2015 | Komentarze 2

czyli tam gdzie się dało to nawet bezdrożami. Warunek - więcej jechania niż pchania. W końcu znalazłem czas na jazdę w dzień i cykl Kurdeów mogłem kontynuować. Myślę, że w miarę się udało. Największy problem był przy największej plaży w Elblągu, czyli ujściu Kumieli. Przejść przez rzeczkę, czy jechać "dookoła". Z racji małej cofki i niezbyt zachęcającego kolorytu cieczy wybrałem to drugie. Najtrudniej było na fragmencie drogi poniżej Rusałki do Berlinki (od pomnika do płyt betonowych) Być może istnieje lepszy przejazd obok Rusałki, gdyż potem z lewej jakaś droga do betonówki dochodzi. Ale tam wojsko, jeszcze zabiją, a dzieci chcą jeść. I wzdłuż Berlinki (częściowo bezdroża). W sumie było więcej terenu niż szosy.
Trasa: start pod mostem UE - Próchnik - Idiotyczny szlaban na drodze leśnej do Jeleniej Doliny - Głogowe Wzgórza - Jagodnik - Dąbrowa - Stoboje (tu mi się nie skręciło w prawo i nadrobiłem z 1 km)- Rusałka - Berlinka - Nowa Holandia - skrzyżowanie 3 dróg (szosa, kolej, woda) - i wzdłuż torów do mostu UE

Z mostu UE

Próchnik

"Kradną" drogę do Jeleniej. Właściwie po co ją remontują jak i tak zamkną.

Mała przerwa w MOR w Jagodniku

Droga poniżej Rusałki

Tyłek Lwa w Nowej Holandii

Obecnie największa plaża w Elblągu

Na szczęście ludzie również jeżdżą do pracy normalnie......

Remontowany most nad koleją. Filary filarami - nówki, ale jak oni naprawią pęknięcia betonu wzdłuż "przęseł" wiaduktu? Nie znam się.
Tak swoją drogą to pod wiaduktem na Malbork też stoi jakieś rusztowanie, a z nowego mostu UE po przejechaniu większego TIR-a też się sypie...
Route 2 969 457 - powered by www.bikemap.net

Profil trasy

Wcześniej do pracy i po mieście