avatar Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 72955.80 kilometrów w tym 3539.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.73 km/h i się wcale nie chwalę.

2024

• Sprzęt Folta Letux

Pochylnia Kąty

Niedziela, 1 listopada 2015 · dodano: 02.11.2015 | Komentarze 2

Wybrałem się wcześnie jak dla mnie bo już o 21:30. Ciemno, więc w zasadzie jak w środku nocy. Na domiar złego Łysy ledwo co przebijał chmury,  a ruch drogowy praktycznie zerowy (to akurat dobrze). Więcej spotkałem jeleni i łani niż blachosmrodów. Najlepsze było spotkanie przed Rychlikami, gdzie rogacz dostojnie przemaszerował mi przed nosem. Zupełnie inaczej niż łanie, które przystają i czmychają gdzie pieprz rośnie. W sumie spotkałem ich dzisiaj 7 sztuk. To był ostatni fragment w tym rejonie do przetestowania rowerowego po drogach lepszych niż teren. Muszę napisać , że droga jest naprawdę fajna oprócz kostki od pochylni Kąty do Śliwic. Kostki są różne na świecie . Ta jest wybitnie wyboista i znak ograniczenia przy zjeździe 7% tylko pogłębił moje wkurzenie (wszak trzeba się wyspać i do pracy). Na domiar złego jazda po krawężniku zakończyła się małym bum..... Budynki i otoczenie pochylni w Kątach naprawdę sprawiają pozytywne wrażenie. Po mimo kilometrowego zonku jestem bardo zadowolony z wyjazdu. No i podjazd przed Gołutowem <9,7*
Trasa: Elbląg-Zielony Grąd-Rychliki-Gołutowo-Kąty-Prawie Pasłęk-Krosno-GG-Elbląg