avatar Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 72942.80 kilometrów w tym 3539.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.73 km/h i się wcale nie chwalę.

2024

• Sprzęt ś.p. Folta Aves

po Elblągu i GG

Wtorek, 8 marca 2016 · dodano: 08.03.2016 | Komentarze 5

W zasadzie można powiedzieć, że już wiosna pełną gębą. Ludzie kopią w ogródkach, przycinają gałęzie, rosną przebiśniegi i krokusy, a leszczyna i inne bazie kwitną. Tym czasem na jeziorze Rusałka jeszcze czyha lód, ten lodowy. Do innych objawów wiosny można zaliczyć wypalanie traw, ale to akurat nie ludzie. Zapuściłem się dzisiaj na drugą stronę jednostki wojskowej za Rusałką i mym oczom ukazał się całkiem przyjemny dukt leśny. Obecnie trochę zajeżdżony przez traktory z powodu wycinki, jednak droga jest przejezdna.

Czy to jest czubek szybu wentylacyjnego nad bunkrem?

Rusałka jeszcze jest trochę pokryta lodem.

Kategoria Po pracy, 2016

xtnt | 12:51 środa, 9 marca 2016 | linkuj Korzystałem wtedy z nawigacji (Dakota 20), widziałem na niej normalną ścieżkę, nawigacja sama wyznaczyła taką trasę, a po wjechaniu zrobiliśmy z 5 km w głąb drogi i nie było żadnego znaku, że koniec drogi, droga nieprzejezdna etc. Owszem była to jednostka wojskowa, ale po mojemu to przesada. Koniec świata by się stał gdyby nas przepuścił.
kgrzany
| 08:35 środa, 9 marca 2016 | linkuj Google to 2 lata po remoncie drogi nie mógł przeprowadzić trasy w Elblągu. Myślę, że te Wasze problemy mogły wynikały z jakiś manewrów? Kiedyś przy wjeździe na poligon w okolicach Torunia w okresie ćwiczeń "szła bomba w górę". Taka jak na torze wyścigów konnych. Czmychaliśmy ze stawów w gaciach, dopiero potem nas ktoś uświadomił, że droga była zamknięta...
| 23:25 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Hm..to musiała być historia kalibru agent 07 :-) strzelanina, pościg motorówką i ucieczka na latającym rowerze...No ale gdy mijałem tabliczkę "teren wojskowy, wstęp wzbroniony" to miałem jakieś zwidy, że zaraz jakiś zielony ludzik wyskoczy.
Pozdrawiam.
Darecki
| 20:50 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Kilka lat temu wstecz próbowano mnie tam zaaresztować :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal