avatar Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 72942.80 kilometrów w tym 3539.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.73 km/h i się wcale nie chwalę.

2024

• Sprzęt Folta Letux

Do Grudziądza

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 27.05.2016 | Komentarze 8

Niekoniecznie najkrótszą drogą. Start jeszcze w czwartek, na miejscu trochę pogadałem(tak ze trzy godziny ) i z powrotem.
Trasa Elbląg, Krosno, Dzieżgoń, Prabuty , Gardeja, Kwidzyn, Gniew, Malbork i Elbląg
Cieszę się bardzo, wiadomo życiówka. To i powód jest. Z pewną taką nieśmiałością, gdyż samotnie i z ograniczoną ilością czasu, no i niewiadomo było ile dam rady. Dlatego wybrałem trasę z dużą ilością wariantów. Szczególnie w drodze powrotnej. Trochę za późno wybrałem się na nią, bo jak się okazało od Malborka moc wróciła i można by jeszcze trochę pokręcić. Była opcja przez Tczew i na NDG. Ale i tak jest pięknie.
Wrażenia drogowe: beznadziejna droga przed i trochę lepsza za Dzierzgoniem . Potem troszkę lepsza za Prabutami, a znakomita część bdb. Szczególnie ucieszył mnie kawałek do Kwidzyna wzdłuż Wisły.
Widoki na pojezierzu iławskim cudowne, a w nocy iluminacje. Zawiódł mnie tylko zamek w Gniewie. Ciemność, że hej.

Rychliki -okazało się, że nie wszystkie neo są z czerwonej cegły. Szkoda, że nocą nie oświetlony.

Dzierzgoń - chwilę wcześniej miałem dzisiejszy max prędkości

ryneczek w Prabutach

Nowe zza Wisły wygląda znacznie lepiej na żywo

Kwidzyn total, oraz trochę wcześniej brutal z księżycem w tle

Byłem też w Betlejem i kilometr od Rzymu (ale po co;-)

Ryneczek w Gniewie. Te wąskie uliczki są niesamowite.

Malbork tuż przed

Gdzieś przed Starym Polem

Kategoria Po pracy, 2016

kgrzany
| 10:45 wtorek, 31 maja 2016 | linkuj Dobra, dobra już widzę ten strach, gdy się śmiga 700-ki ;-)
No tak teraz już mi się marzy 300 km (ale u mnie jakoś trudno coś zaplanować). Nie mniej jak się zdarzy to dam znać, lub się po prostu przyssę do jakiejś wyprawy.
MARECKY
| 16:39 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj Elegancko, bardzo fajna trasa. Z taką średnią to aż boję się proponować coś od siebie :-) Ale co tam - na jakąś trzysetkę to już trzeba będzie wybrać się wspólnie. Pozdrawiam.
kgrzany
| 18:03 sobota, 28 maja 2016 | linkuj Dzięki wielkie. Przygód jakiś takich wielkich nie było. Pieski grzeczne, pijaczki posneli droga w zasadzie pusta. Minąłem jednego bikera z sakwami i czterech tubylców. Jak na drugą majówkę to kiepsko. Najbardziej bałem się o kondycję, że pod koniec spuchnę. Na szczęście nie było tak źle.
Darecki
| 20:45 piątek, 27 maja 2016 | linkuj O kuśśśśśśwa co to było? Rekord świata został pobity :-)
marekburdzy
| 12:42 piątek, 27 maja 2016 | linkuj Szacun ze samemu wybrałeś sie na nocną jazde ja nie wiem czy bym się odwaźył nawet w czasie jazdy do wrocławia rozmawiałem o tym z btatem trzeba miec jaja ciemno samotnie troche nieswojo dlatego podziw:)
kgrzany
| 10:35 piątek, 27 maja 2016 | linkuj Wzajemnie :-), dzięki.
marekburdzy
| 10:12 piątek, 27 maja 2016 | linkuj Dałeś czadu .Pieknie

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwyga