avatar Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 72943.30 kilometrów w tym 3539.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.73 km/h i się wcale nie chwalę.

2024

Dane wyjazdu

Ukradli mi rower

Poniedziałek, 19 czerwca 2017 · dodano: 22.06.2017 | Komentarze 5

Folta Letux. Nie dosyć, że nic w weekend nie jeździłem to go jeszcze mi zwinęli. Totalna porażka

Kategoria 2017, Inne

kgrzany
| 23:24 sobota, 1 lipca 2017 | linkuj Rower staram się zapinać. Jednak ręki sobie nie dam uciąć jak było tym razem. Raczej tak. O tym za chwilę. Postawiłem go przy Pijarach, w miejscu pracy od strony boiska. Zwinął mi go parę minut potem. Ale raczej mnie nie śledził. Po prostu koleś poszedł poszukać roweru na parkingu, przy stojakach. Jakiś tam sobie wybrał i grzecznie odjechał. Zanim zgłosiłem kradzież sprawdziłem monitoring w okolicznych gmachach i dobrze, gdyż chyba przyspieszyłem całą procedurę poszukiwawczą. Policja zadowoliła się jedną!! fotką z jednego monitoringu (była całkiem dobrej jakości choć trochę z boku/tyłu). Zdziwiłem się, że np. nie zaglądnęli do innych placówek w celu pozyskania dowodów lub po prostu lepszego materiału. Np. nie zgłosili się do jednej ze spółdzielni mieszkaniowych, w której prosiłem o zabezpieczenie nagrania. No ale rower znaleźli w lombardzie i chwała im za to.
Co do monitoringu to parę kamer w Elblągu dynda na słupach i ścianach. No ale
1-jakość bardzo różna.
2-czas przechowywania zapisu tam gdzie byłem to od 5 do 15 dni. Z tym ,że w jednym miejscu monitoring jest lecz zapisu NIE MA.
3-w zasadzie to nie mamy dostępu do wglądu w zapis a tym bardziej by ten zapis pozyskać (takie prawo). Jednak ludzie są życzliwi !!! i przynajmniej mogłem sobie pooglądać.
4- Mimo wielu wad to wystarczyło by określić skąd, dokąd i ile czasu zajęło mu rozpracowanie zapięcia (1,5 minuty) i to pewnie jeszcze z wyborem roweru.
Radość mąci tylko czas oczekiwania na zwrot. Zwłaszcza, że pokrywa się on z czasem na ewentualny i zaplanowany w jakimś stopniu wyjazd.
P.S.
Każdy monitoring miał inny czas. Rozpiętość od oficjalnego to od kilku minut do 83 :). Można by rzec, że to czas lokalny, może nawet miejscowy...
Z w/w powodów nie podaję nazw placówek.
Pozdrawiam.
Darecki
| 22:04 piątek, 30 czerwca 2017 | linkuj Jednak Płaszczak i Ćwieliński robią dobrą zmianę :-)
MARECKY
| 19:23 piątek, 30 czerwca 2017 | linkuj Dobrze, że się odnalazł ale napisz coś więcej, jak zginął. Tak dla przestrogi. Czy był zapięty, gdzie i jak długo stał, w dzień czy w nocy ?
kgrzany
| 11:36 piątek, 30 czerwca 2017 | linkuj Właśnie się dowiedziałem, że się znalazł :)
Darecki
| 21:41 czwartek, 29 czerwca 2017 | linkuj Nasza milicja jest czujna. Pati też zajechali w czerwcu rower i już dostała powiadomienie o umorzeniu gdyż na komendzie trwają obecnie przygotowania do lipcowej miesiączki Yaroslawa :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa spoto