avatar Ten blog rowerowy prowadzi kgrzany z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 72771.60 kilometrów w tym 3520.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.74 km/h i się wcale nie chwalę.

2024

• Sprzęt Folta Letux

Pomiary elbląskich podjazdów

Wtorek, 2 sierpnia 2022 · dodano: 03.08.2022 | Komentarze 3

Na razie chyba prowadzi wyjazd z Dolinki obok kaskady. Ale muszę sprawdzić i policzyć. Nie objechałem wszystkich, jednak z zabawy na razie wykluczyłem podjazdy w terenie.
A tu zakończenie jednego z nich, który wydawał mi się bardziej stromy...

No dobra. Znalazłem programik przeliczający procenty na kąty i na razie lista pierwszej dziesiątki.

Na czerwono to co nie jest asfaltem. I tak jeszcze raz się przejadę. Ale do niektórych miejsc tym razem w dzień. Listę zweryfikuję uzupełnię i zamieszczę :-)
Waryńskiego zmierzyłem w okolicy Odlewników. Może jeszcze jest coś tam dalej. Parę asfaltów, trochę terenów zostało ale jakiś szczególnych tras w Bażantarni nie zamierzam. Na pewno sprawdzę Green Velo, Chrobrego i drogę z wiat do Leśniczówki.

Kategoria Po pracy, 2022

kgrzany
| 23:34 piątek, 5 sierpnia 2022 | linkuj Muszę to wszystko powtórzyć, gdyż jakieś mnie zaćmienie dopadło i robiłem pomiary w procentach a nie w stopniach. Większość aplikacji podaje wyniki w stopniach. Czasem na znakach drogowych jest właśnie w procentach. A sama idea wzięła się z tego, że różne apki rowerowe podają czasami mocno rozbieżne pomiary z tego samego śladu. A czasami tę samą górkę np. strava różnie zlicza w zależności z której strony do niej dojeżdżamy. Jak zrobię nowe pomiary to wszystko zamieszczę. Pozdrawiam.
koszmar67
| 05:27 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj Swoją drogą, to ciekawe wyzwanie - zaliczyć wszystkie elbląskie podjazdy! :-)
| 05:26 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj A ul. Waryńskiego od Marymonckiej? Daj listę wszystkich! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispo